Home » Sport

Bery Fitness Spa – sala fitness, bazin semiolimpic, pilates, tae bo, fitball si multe altele

20 May 2009 scris de 95 comentarii

Bery Fitness Spa bazin semi olimpic bucuresti casa de sanatate club sanatate fitness inot masaj pantelimon ritmului pilates fitball aqua fitnessCoolRank: 8/10

atmosfera & amenajare:  8/10

facilitati: 8/10

instructori: 8/10

amabilitate personal: 4/10

aglomeratie: 7/10

– preturi: 10/10

curatenie:  10/10

In zona Pantelimon, a fost deschis in 2008 un nou club de sanatate si sport – Bery Fitness Spa. Nu m-am grabit sa scriu despre el, intrucat am preferat sa testez serviciile sale in mod indelungat inainte de a-mi forma o parere. Pe scurt, de mai bine de 6 luni de cand frecventez Bery Fitness SpBery Fitness Spa bazin semi olimpic bucuresti casa de sanatate club sanatate fitness inot masaj pantelimon ritmului pilates fitball aqua fitnessBery Fitness Spa bazin semi olimpic bucuresti casa de sanatate club sanatate fitness inot masaj pantelimon ritmului pilates fitball aqua fitnessa va pot spune ca serviciile de fitness si masaj sunt bune. Bazinul de inot este semi-olimpic (deci destul de mic) si aglomerat, dar este foarte ok daca puteti merge inainte de ora 17:00 sau dupa ora 21:00. Serviciile de aerobic, tae bo si pilates au parti bune si parti rele. Partile bune sunt organizarea aglomeratiei existente (se merge doar pe baza de programare – 10 puncte Bery pentru acest lucru rar intalnit in Romania) si sala foarte luminoasa si curata, dotata cu saltele, steppere, gantere si echipamente cardio suficiente pentru toti cei care participa la sedinta. Ca parti ceva mai slabe, aglomeratia aceasta de care va spun si oarecum programele de exercitii practicate de instructoare – nu cele mai moderne programe de exercitii, desi instructoarele isi dau silinta.

Ce fel de sporturi pot practica sau incerca la Bery Fitness & Spa?

Bery Fitness Spa bazin semi olimpic bucuresti casa de sanatate club sanatate fitness inot masaj pantelimon ritmului pilates fitball aqua fitnessMarele avantaj al salii este bazinul semiolimpic – doar nu sunt asa de multe bazine de inot in Bucuresti, dupa cum stiti, unde puteti practica inot sau aqua gym. Daca nu alegeti sa practicati fitness sau cardio si va orientati catre aerobic, programul Bery Fitness & Spa va ofera ore de pilates, body sculpt, step aerobic, fitball, cardio tone si kick box.

Zilnic intre orele 17:30 si 21:30 puteti practica cu una dintre cele 4instructoare consacrate ale Bery Fitness Spa – Imola Heghedus, Flavia Badita, Andreea Dumitrascu sau Gerda Dumitru – o ora de fitball, tae bo, dance, pilates, body sculpt, aerobic, etc. Programul orelor il puteti cere la receptie atunci cand va faceti abonament, dar exista ore zilnic de luni pana vineri de la 17:30, 18:30, 19:30 si 20:30.  De asemenea, lunea, martea, miercurea, joia si vinerea dimineata de la 9:00 la 10:00 sau de la 10:00 la 11:30 (in functie de zi, verificati la receptie) puteti face aerobic la ore matinale.

Cum sunt antrenorii la Bery Fitness & Spa?

Bery Fitness Spa bazin semi olimpic bucuresti casa de sanatate club sanatate fitness inot masaj pantelimon ritmului pilates fitball aqua fitnessInstructoarele mele preferate la Bery Fitness & Spa sunt Imola Heghedus si Gerda Dumitru. Imola avea la inceput ore de dance destul de haotice, dar ulterior a devenit una dintre cele mai profesioniste antrenoare cu care am facut vreodata, foarte atenta cu cei care au avut probleme de sanatate, probleme cu spatele sau alte fracturi si cu cei mai in varsta. Programele Imolei sunt usor de facut pentru oricine si dau rezultate foarte bune, neexistand acum in ultima vreme serii de topaieli inutile.

Gerda Dumitru este  o instructoare foarte buna si orele ei aduc cu adevarat rezultate, de asemenea Gerda fiind atenta la protejarea coloanei si articulatiilor. Pacat ca in ultima vreme nu isi mai da asa mult interesul, pare total dezinteresata de ore. Sa speram ca este un lucru temporar pe care cei de la Bery Fitness & Spa il vor rezolva.

Flavia Badita are niste programe dificile si antrenante. Poate insa prea dificile. Marturisesc ca eram mare fan al programului ei de step aerobic, insa in ultima vreme durerile de genunchi m-au facut sa ma gandesc de 2 ori inainte sa vin la orele ei.

Sa nu uit sa va spun – pentru sedintele de seara trebuie sa va faceti programare din timp. Din tBery Fitness Spa bazin semi olimpic bucuresti casa de sanatate club sanatate fitness inot masaj pantelimon ritmului pilates fitball aqua fitnessimp inseamna cam cu minim o saptamana inainte. Stiu ca este oarecum peste mana, dar pe de alta parte asa reuseste Bery Fitness Spa sa aiba o sala de aerobic nu exagerat de aglomerata.

Pentru cei interesati de aquagym, exista sedinte cu personal trainer pentru diversele voastre obiective – tonifiere, slabire, etc. Sauna este inclusa in pretul oricarui tip de abonament si in pretul sedintelor de fitness si inot.

Cum sta Bery Fitness & Spa la capitolul amenajare, dotari si atmosfera?

Bery Fitness Spa bazin semi olimpic bucuresti casa de sanatate club sanatate fitness inot masaj pantelimon ritmului pilates fitball aqua fitnessOK. Nu atat de bine cum sta Alexandreea Club Fitness & Spa, de altfel situat in aceeasi zona, dar bine. Marea problema este aglomeratia. Bine, o alta problema ar fi si calitatea serviciilor de la receptie – avem de-a face cu acelasi gen de personal cu care ne mai ciocnim si la piata in colt in zilele proaste. Dar sa le luam pe rand… Aglomeratia este clar si datorita popularitatii salii. Da, preturile sunt OK, raportul calitate-pret OK si lumea vine. Din pacate insa, nu exista spatiu pentru ei, cladirea fiind prost si inghesuit gandita. Nu ai loc pe scari, nu ai loc in vestiare, nu ai loc sub nicio forma la receptie si te bati pe loc in sala de aerobic si in cea de fitness.

Mai departe, serviciile de receptie sunt, dupa cum spuneam, de talia celor de la piata. Stilul “mahalagioaica de ghiseu” ar spune poate mia multe… Ma rog, sa nu fim rai, odata ce vii des aici se obisnuiesc si ele cu tine si tu cu ele, zambiti frumos si un echilibru exista. Nu vreau sa spun ca toate fetele de la receptie sunt asa, dar sa spun ca jumatate sunt asa nu e o exagerare. Aglomeratia din vestiar este si mai deranjanta. Nu ai loc sa te schimbi, nu ai loc la toaleta si nici la dus. Dar cel mai rau este la bazin. Bazinul nu este asa mic, dar loc pe langa el nu ai, dusurile sunt si ele inghesuite si toaleta nu exista nicaieri in apropiere.

Sala de fitness este dotata cu aparate moderne TechnoGym si Oemmebi.

Iar pentru cei interesati, exista la Bery sauna uscata mixta (si barbati si femei), servicii de masaj – masaj de relaxare, masaj anticelulitic, reflexoterapie, masaj de recuperare, cursuri de initiere inot copii si adulti si fitness cu antrenor personal.

Cash or credit? Care sunt tarifele practicate de Bery Fitness Spa?

Bery Fitness Spa bazin semi olimpic bucuresti casa de sanatate club sanatate fitness inot masaj pantelimon ritmului pilates fitball aqua fitnessPreturile sunt cele ale unui club de sanatate mediu din Bucuresti. Pentru aerobic, un abonament de 12 sedinte este 160 RON, un abonament de 8 sedinte este 130 RON, sedinta este 30 RON, iar abonament lunar No Limit este 200 RON. Pentru fitness, un abonament de 12 sedinte este 160 RON, un abonament de 8 sedinte este 130 RON, iar abonamentul lunar No Limit este 200 RON. Pentru fitness cu antrenor personal, 12 sedinte sunt 410 RON, 8 sedinte sunt 350 RON, iar No Limit este 620 RON. Cu antrenor personal, nu exista limita de program pentru sedinte.

Pentru bazin, un abonament de 8 sedinte este 230 RON, un abonament de 12 sedinte este 300 RON, iar abonamentul No Limit este 400 RON. Pentru Aqua Fitness, un abonament de 12 sedinte este 440 RON si o sedinta individuala 50 RON.

Lista completa de tarife a Bery Fitness Spa o puteti vedea aici.  Este mai bine sa o studiati atent, intrucat Bery Fitness Spa s-a gandit la mai multe variante de clienti si puteti gasi aici oferte pentru familii cu copii sau grupuri.

Unde gasim Bery Fitness Spa?

Daca locuiti aproape de zona IaBery Fitness Spa bazin semi olimpic bucuresti casa de sanatate club sanatate fitness inot masaj pantelimon ritmului pilates fitball aqua fitnessncului-Pantelimon si vreti sa faceti putin sport sau vreti sa schimbati sala de fitness sau bazinul unde mergeti de obicei, clubul de sanatate Bery Fitness Spa poate fi gasit la adresa Str. Elev Stefanescu Stefan nr 66, straduta pe care se intra din Sos. Pantelimon pe langa Cimitirul Armenesc. Pentru alte informatii sau programari, puteti suna la receptia de la club la numerele de telefon 021 – 405 16 33 sau 0758 077 701.

Programul pentru bazinul de inot si sala de fitness este intre orele 8:00 si 23:00 de luni pana vineri, intre 9:00 si 21:00 sambata si intre 9:00 si 19:00 duminica. Programul de aerobic este luni, miercuri si vineri de la 9:30 la 10:30, de luni pana vineri intre orele 17:30-18:20, 18:30-19:20, 19:30-20:20 si 20:30-21:2o, sambata 10:30-11:20, 11:30-12:20 si duminica 11:30-12:20.

Fotografiile au fost realizate in Bery Fitness & Spa de catre fotografa Dana Roteanu pentru KoolHunt.ro. Preluarea neautorizata de catre echipa KoolHunt.ro a acestor poze este interzisa.

    photo of Bery  {$surname} Bery Fitness Spa
    Program: L-V: 08:00 - 23:00, S: 09:00 - 21:00, D: 09:00 - 19:00
    Strada Elev Stefanescu Stefan, nr. 66
    Bucuresti , Romania ,
    Telefon: 031 405 16 33; 0758 077 701
    Map of <b>Program</b>: L-V: 08:00 - 23:00, S: 09:00 - 21:00, D: 09:00 - 19:00
    Yahoo Map - Live Map


95 comentarii »

  • movieaddicted said:

    hehe, eu am mers la inot acolo si mi-a placut foarte mult. acum vreau sa imi fac abonament la sala [fitness, fara aerobic etc.] cred ca stam f aproape una de alta :)

  • monica said:

    Si eu merg la Bery Fitness la aerobic si-ti pot spune ca daca ai avea dreptate nu ar mai fi nevoie de programari. Sunt atatea sali de aerobic, lumea are de unde alege .Poate ca nu ai prea mult habar despre cum se lucreaza la celelalte sali daca ai sti nu ai mai scrie ceea ce scrii. Apropo de cat timp practici tu aerobicul? Si inca ceva pe peretele de la sala de aerobic este un ceas in cazul in care nu ai si tu unul foloseste-l pe acela.

  • Raluk said:

    @monica:Buna Monica, nu am inteles foarte bine la ce te referi ca nu am dreptate. Eu chiar laud Bery Fitness Spa in postul de mai sus si asta incerc sa transmit. Ca este o sala foarte buna. Aerobic practic de 10 ani, tae bo de 6 ani. Folosesc ceasul de la sala de aerobic si este intr-adevar foarte bine plasat.

  • Raluk said:

    @movieaddicted: Abia acum am vazut mesajul tau. Pe unde stai? Pai daca stam asa aproape una de cealalta, poate bem o cafea pe aici, asa cum mai vorbisem. Te pup!

  • monica said:

    Buna, sunt de acord cu tine ca lauzi sala dar despre fetele care lucreaza acolo nu se poate spune acelasi lucru, sau poate nu am inteles eu bine mesajul tau.Te felicit ca faci de atata timp aerobic si eu fac de tot atata timp si am fost si pe la alte sali si pot spune ca imi place cum lucreaza fetele de la Bery Fitness de aceea am continuat sa merg acolo de la inceputul anului. Cat despre Flavia, la care merg destul de des pot spune ca niciodata nu a terminat sedinta dupa 30 sau 40 de minute cum spui tu.Pentru asta m-am gandit ca ti-ar folosi ceasul .Poate ne spui tu cumar trebui sa fie o ora de aerobic sau Tae Bo sau poate ne faci o demonstratie eu sigur voi fi prezenta.

  • Raluk said:

    @monica: Despre instructoare, am facut comparatia cu instructorii de la Saria Star Club, unde am fost inainte la Tae Bo si Aerobic. Mihaela si Florin, precum si fostii instructori de acolo Denisa si Cristian Popescu. Poate de asta am fost mai dura.

    Am incercat insa sa spun si de bine si mai putin bine, sa imi dau cu parerea sincer, poate feedbackul meu le ajuta si lor. De asemenea, am incercat sa dau o recomandare sincera. Comparativ intre cele 3 instructoare de la Bery Fitness Spa, eu o plac foarte foarte mult pe Gerda – exercitii variate, eficiente si care au dat rezultate.

    Despre instructoarele Imola si Flavia, rezum parerea pe care am dat-o si mai sus, poate cu niste cuvinte mai potrivite:
    – orele lor de Tae Bo nu mi se par la nivelul celor pe care le-am facut cu alti instructori mai sus. Exceptie: Gerda;
    – orele de pilates ale Imolei imi plac foarte mult;
    – Imola lucreaza mult si bine, nu imi place ca nu da multe instructiuni si nu apreciez faptul ca orele de Dance par a fi facute dupa ureche, ea neexecutand numaratoarea la fel in ambele parti. Cred de asemenea ca Dance-ul de la orele ei solicita mult articulatiile;
    – Imi plac la nebunie orele Flaviei de Step. Am fost la foarte multe ore ale ei de step si chiar o prefer pe Flavia de foarte multe ori. Este mai pe gustul si stilul meu. Cred ca parerea mea este impartasita de multe cliente Bery, intrucat la orele ei este aglomeratie;
    – Singurul lucru pe care i-l reprosez Flaviei este durata. Sigur, nu este o regula, dar la fiecare ora la care am fost eu, ora a durat intre 30 si 40 de minute – chiar ma uit pe ceasul din sala;
    – imi plac mult de tot orele de Fitball cu oricare dintre instructoare.

    Voi incerca sa indulcesc parerile din postul de mai sus daca au fost mai acide si s-a inteles ca le critic prea tare pe cele 2. Chiar nu asta mi-am dorit. Chiar imi place mult la Bery si imi doresc ca pe viitor sa imi placa si mai mult.

  • Raluk said:

    @monica: Un mic P.S.: replica aceasta cu “poate ne arati tu mai bine” sau “bine ca esti tu profesionista” nu cred ca isi are locul. Mi-a fost transmisa tot despre Bery de inca 2 persoane de cand am scris acest post. Am cugetat asupra ei si parerea mea este ca:

    – imi dau cu parerea in calitate de client, nu de profesionist Tae Bo;

    – cei de la Bery – patronul si instructoarele – ar putea invata din orice feedback ceva si chiar ar trebui sa fie fericite ca primesc un feedback. Evident, nu orice feedback este relevant, asta las la latitudinea lor;

    – recomand Bery, serviciile si instructoarele Bery in calitate de client unui alt potential client.

    Un alt element pe care il desprind si poate trebuia sa il mentionez in postul de mai sus despre Bery este clar termenul de comparatie. Inevitabil, faci comparatie intre antrenorii cu care ai lucrat. Asta spui si tu, Monica, mai sus. In comparatie cu antrenorii cu care ai mai lucrat tu pana acum aerobic si altele, Imola si Flavia iti plac mai mult si de asta ai ales sa continui cu ele. In cazul meu, in comparatie cu instructorii numiti mai sus (Denisa, Cristian Popescu, Florin de la Saria Star Club si Mihaela de la Saria Star Club. De asemenea, le-am comparat pe Flavia si Imola cu Gerda.

    Imi cer scuze daca te-a suparat sau daca a adus prejudicii cuiva acest post sau continutul lui. Este o opinie sincer si mi-o voi revizui atunci cand se vor schimba lucruri/date in problema. Nu este deloc o critica, sincer. Am fost in multe sali si nu am ales sa scriu despre toate.

    De ce am ales Bery desi la Saria am considerat ca instructorii sunt mai buni? Datorita conditiilor superioare. Aparatura suficienta si moderna, performanta. Curatenie. Loc mai mult. Aglomeratie mai putina. Civilizatie – vezi programarile. Plus ca mai apreciez ca am simtit la instructoare, si in special la Imola, faptul ca se chinuie, se ambitioneaza ca lucrurile sa mearga din ce in ce mai bine. In plus, Gerda, care lucreaza si la Saria, are ore dimineata care mie imi convin foarte mult. Gerda este prietenoasa, calda, atenta la fiecare om care lucreaza in sala si exercitiile ei – ma repet – sunt variate (asa incat sa nu te obisnuiesti cu ele) si dau rezultate.

  • Raluk said:

    Chiar apropo de discutiile astea, cu dedicatie am scris un post care imi rezuma foarte bine opinia despre acest gen de discutii. Iubeste-ti adversarul! De la el primesti cel mai valoros feedback ca sa devii zilnic mai bun si sa iesi din zona de confort.

  • monica said:

    Saptamana trecuta am lucrat si cu Gerda are alt stil dar imi place de fapt imi place sa schimb instructorul din cand in cand, imi place si stilul Imolei, fiecare are altceva si asta face sa nu fie monoton. Oricum tot nu am inteles treaba cu cele 30-40 de minute eu stiu ca la fiecare sedinta am inceput la 19,30 si am terminat la 20,20 deci sunt 50 minute. Si asta pe ceasul din sala.

  • Raluk said:

    @monica: Da, foarte de acord cu tine ca este super super marfa si si indicat – din cate am tot citit in revistele de specialitate sa schimbi periodic instructorul, dar si programul de exercitii pe care le executi. Da, sunt super de acord si ca este bine ca cele 3 se completeaza. Chiar nu au stil asemanator, sunt in asentimentul tau.

    Te cred cu ce spui despre orele Flaviei, sincer te cred. Eu am fost la intre 10 si 16 ore la ea in 5 luni, deci clar la putine proportional vorbind, si a durat 30-40 minute. Sincer nu as fi criticat asta daca nu m-ar fi deranjat. :-)

  • Mihaela said:

    Cate controverse! Ca o mare pasionata de sport, ma intereseaza evident subiectul.

    In toamna anului trecut am venit timp de 10 saptamani la Berry. Mi-am dorit sa incerc si altceva si cu entuziasmul oricarui inceput, am reusit.

    Cu determinare, traversam tot orasul de la serviciu si zilnic eram prezenta la 2 h de aerobic. Iar sambata dimineata nu as fi gasit niciun pretext sa lipsesc.

    Ca in orice serviciu oferit, sunt avantaje si dezavantaje.

    Este de apreciat sinceritatea cu care a fost realizat (in mod dezinteresat) acest material. Personal, tot timpul am crezut in performanta, invatare si efort. Iar in acest caz, cu siguranta avem cu totii de invatat.

    Sa renuntam la suspiciuni, la interpretari si sa facem ceva bun din asta.
    Nimeni nu are nimic cu nimeni si este firesc ca fiecare antrenoare sa aiba propriul stil, ceea ce este un lucru extraordinar pentru nevoia de diversitate.

    Intentionez sa revin la Bery (si aceasta foarte curand), astfel ca raman in continuare conectata. Mult succes tuturor!

  • Raluk said:

    @mihaela: Merci mult de tot pentru comentariu si vizita! De acord cu opinia ponderata apropo de avantaje si dezavantaje. Merci mult pentru apreciere, chiar este un post sincer si dezinteresat. Si chiar sper sincer ca i-am ajutat pe cei de la Bery sa isi imbunatateasca serviciile :-)

    Ne revedem la Bery, Mihaela! Mult mult succes si tie ;-)

  • andrada said:

    FETELOR VOI REALIZATI CATA RECLAMA II FACETI SALII ASTEIA CHIAR ACU’???

    Ok, sper sincer sa merite. Pe mine ma facurati curioase rau. Am intrat pe aici doar ca sa aflu locuri de inot si vad ca asta este primul loc in topul Ralukai pentru bazine de inot. Deci un motiv maxim ca sa vad cum e la Bery. iar scandalurile astea ma fac sa vreau sa vin si la aerobic.

  • mara said:

    Io zic k nu aveti ce face pan’ la urma, Imola este o excelenta antrenoare si va legati ca niste dobitoace incaltate de ea. mie cel mai mult imi plac orele ei. nuj cum sunt orele lu’ Gerda, dar Imola e cea mai tare. Are dreptate cine zice pe’aci de Flavia ca face ore scurte si io am prins numa’ ore de 30 minute. e elegant zic 40 minute.

  • monica said:

    Adevarul se gaseste in sala, cine vrea sa-si formeze o opinie corecta trebuie sa mearga la ore.
    Va doresc o seara placuta

  • Raluk said:

    @monica: Foarte corect! Seara buna si tie si te mai astept pe KoolHunt.ro

    Si, bineinteles, presupun ca ne vedem la Bery Fitness Spa!

  • mara said:

    bah da’ nu va mai culcati odata? Ia uite cat e ceasul si ele stau de complimente, complezente si explicatii la ceasul asta tarziu de noapte. Io zic inc’o data pentru cine are urechi sa auda. Flavia este destul de slaba, Imola este super. Pe don’soara Gerda nu o cunosc. E nemtoaica sau ce e cu numele asta?

  • Raluk said:

    @mara: Noapte buna! Ti-o recomand pe Gerda sincer. Ne vedem la sala la Bery!

  • MctReptile said:

    Scz pt offtopic, @mara daca ai facut 1-4 in scoala 199 (cu mai mult timp in urma), te anunt ca am fost colegi, daca nu scuzata-mi fie intruziunea.

  • mara said:

    MctReptile. u doar dupa atata raspunsu de la mine si deduci ca am fi fost colegi? hai sa fim seriosi, ce te legi de mine? nu Reptila, nu am facut scoala respectiva.

  • MctReptile said:

    Iarta-ma, n-am avut nici cea mai mica intentie de a “ma lega” de tine… Scuza-ma inca o data.

  • mara said:

    MctReptile, ok, scuze si eu c’am sarit asa. Am crezut ca’i un alt clenci la mijloc. N’am facut scoala acolo si nu cred ca ne cunoastem. Bafta si ne mai auzim pe aici sau pe altundeva! Scuze inc’odata de raspunsu’ meu asa sarit ;__pp

  • Andruzza said:

    Io zic ca mai bine incercati voi sa lucrati ca fetele astea instructoarele si dupa asta sa comentati asa ca marile experte! Mie imi super super place la Bery. Gerda e cea mai tareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    TE PUUUUUUUUUUUUUUUP GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERDA, vin in fiecare dimineata la tine. De vro 2 saptamani nu am mai ajuns, dar vin des si e tare gerda, chiar am rezultate la ea.

    La Imola nu imi place mi se pare foarte foarte tzopaiala. Nu inteleg de ce inventeaza exercitiile alea sau ce dumnezeu face ea acolo pe lco??? dupa ce ca exista atatea casete video si dvduri de aerobic de cumparat, ea improvizeaza acolo pe banii nostri. nu am ami vazut asa ceva.

    Flavia e chir in regula. Doar apropo de durata io-s de acord ca nu a avut ora in viata ei care as tina 50 minute sau cat o trebui sa tina. nah.

  • Vio said:

    Eu sunt de acord cu Raluk, mi se par Imola si Flavia slabe ca instructoare. La Flavia hai sa zic ca mai merg exercitiile, dar mi se pare sincer ca se exagereaza la nivel de durata, dificultate a exercitiilor (io’s pe ideea ca mai bine mai putin si mai des – adica m m repetari si mai usoare, decat grele si putine si terminam repede si nu iti ajunge nici pe o masea). La Flavia efectiv simt ca nu lucrez suficient, nu este intensiv.

    La Imola mi se pare un top-top-prin-padure, ea se uita numai la ea in oglinda fara a da nici cea mai mica indicatie. Uita sa numere, nu face acelasi numar de repetari pe ambele parti, face dupa ureche. Ce imi place este ca e intensiv, lucreaza 50 minute sau mai mult. Doar ca nu stie… E bine intentionata saraca.

    La Gerda nu am ajuns niciodata, nu am cum dimineata, dar cred ca Gerda este cea care a tinut locul Flaviei acum cateva ore seara. Oricum, daca ea este mi s-a parut super. Doar ca saraca cred ca a turbat ca incerca sa glumeasca cu noi si noi obosite nimic. Mie una de nimic nu-mi ardea. Ma rog, a lucrat bine de tot. Cred ca faci patratele daca o tii cu atatea abdomene in ritmul asta. nu Credeam s-ajung sa fac io 300 abdomene pe zi timp de o saptamana, dar cu ea io asa am ajuns sa fac. Mi se pare tare asta, nu am lucrat mult cu ea. De ce nu vine Gerda si seara?????

    Oare avem cum sa facem cerere la Bery Fitness Spa pentru asta???????????????

  • raluca v. said:

    Buna fetelor!

    Eu caut o sala cat de cat aproape de casa si Bery mi se pare O.K. din punctul asta de vedere (plus ca sunt conditii din cate vad)!
    Acum sa va cer o parere! Eu una nu prea am fost foarte sportiva in ultimul timp (am 22 de ani, in liceu 1 an si ceva ma duceam aproape zilnic la sala – aerobic, dar de atunci nu am mai facut nimic) si vreau sa ma apuc din nou serios de treaba! Problema mea este ca nu stiu ce abonament sa aleg, sa fac aerobic sau fitness si cardio? As vrea sa stiu ce parere aveti, ceva sugestii! Despre aerobic am vazut ce ati scris aici, a facut cineva si fitness?
    Din cate spuneti (despre aerobic), vad ca sunteti, in general, incantate; am dedus ca Gerda este cam cea mai buna!

    Astept raspunsul vostru!

    10X!

  • Raluk said:

    @raluca v.: Buna Raluca si multumesc mult pentru ca esti alaturi de noi!

    Nu iti putem da desigur parerea unui specialist in ceea ce priveste problema fitness vs. aerobic. Mie una mi se pare mai usor aerobicul decat fitnessul si mai sanatos lucrul fara greutati – de aceea ti-as recomanda aerobicul. Bineinteles, nu este o parere de specialist. La aerobic depinde mult de programul tau intrucat Gerda este doar dimineata de la 9:30 la 10:20 sau de la 10:30 la 11:20. Dintre Flavia si Imola ti-o recomand pe Imola, mai ales ca esti la inceput.

    Eu am fost la fitness de multe ori, dar nu la Bery. Din cate am remarcat insa aparatele sunt moderne, noi si instructorii pare ca se ocupa de tine.

    Asteptam si alte pareri!

    Te pup si te mai astept pe KoolHunt.ro!

  • imola,bery fitness said:

    Dragele mele iubitoare de sport! Va multumesc pentru parerile voastre, ne ajuta pe noi instructorii sa devenim mai buni. As vrea sa va atrag atentia asupra urmatorului aspect. In primul rand trebuie sa stiti ce vreti, fiecare program de aerobic in parte are un scop bine definit: pierdere in greutate si rezistenta cardio-vasculara (echivalent programelor cu “topaiala”), tonifiere generala (tae bo, body sculpt), tonifiere segmentara (step), imbunatatirea fortei (musculatura-tendon-ligament), mobilitatii si coordonarii (fit ball, pilates). Va doresc vointa, hai la treaba!!!

  • flo said:

    Gerda, cea mai lenesa instructoare, nu inteleg ce e bun la ea, daca nu stii sa faci exercitiile de la nu inveti nimic.

  • Raluk said:

    @flo: Poate ai prins-o tu intr-o pasa proasta. De ce spui ca nu inveti nimic daca nu stii sa le faci si ca este lenesa? Mie tocmai mi-a lasat impresia ca ofera foarte multe explicatii si chiar este dinamica.

  • Raluk said:

    @imola: Multumesc mult de tot pentru vizita si pentru comentariu. Practic din ce vrei sa spui tu doar “Topaiala” (adica programele de Dance) ajuta la pierderea in greutate?

  • Imola,instructor fitness-aerobic,Bery fitness spa said:

    Buna fetelor! In practica curenta obiectivele principale urmarite de programele de exercitii pentru realizarea starii de FITNESS se modifica. Mai nou se promoveaza o notiune mai generala – starea de bine (welness)- incluzand si pe cea de fitness. IDEEA ESTE: CA SA MA SIMT BINE, FAC SI MISCARE (printre multe alte obtiuni).

    Noul concept ne indeamna si pe noi instructorii sa adaptam metodele, mijloacele si obiectivele, in asa fel, incat, sa urmarim si sa asiguram starea voastra de buna dispozitie in timpul exercitiilor.

    Structura programelor ramane diversificata ca si pana acum dar complexitatea si intensitatea exercitiilor se modifica in functie de persoanele prezente la fiecare sedinta in parte, perioada zilei, factori externi, conditii meteo, inceput sau sfarsit de saptamana, etc.

    Noi, instructorii, incercam sa intuim “pulsul colectivului” inainte de inceperea sedintei si in timpul exercitiilor de incalzire.

    In cadrul programelor de dimineata in general grupa este omogena, transparenta, uneori somnoroasa sau odihnita, putine ca numar, persoane noi apar din cand in cand. Starea de bine se creeaza mai usor sau exista deja de la inceputul sedintei. Instructorul are sarcina sa fructifice factorii favorizanti pe tot parcursul programului.

    Sedintele de dupa masa se desfasoara in conditii modificate fata de cele de dimineata. Persoanele prezente sunt in numar mai mare, spatiul intim este restrans, vin frecvent fete noi, cu diferite incarcaturi psihice si fizice, pozitive sau negative, acumulate pe parcursul zilei.

    Sarcina noastra este in primul rand evaluarea situatiei si gasirea solutiei optime pentru crearea si mentinerea starii voastre de bine pe tot parcursul sedintei. Aceasta se reflecta prin acel “feed-back” al vostru, MAJORITAR.

    Mie, personal, imi pare rau cand nu reusesc sa ofer un program reusit, dar exista si persoane care se adapteaza mai greu in ciuda straduintei mele.

    Fiecare instructor in timp dezvolta un stil personal de lucru, ceva firesc si bine venit din punctul meu de vedere.

    Voi, clientele, la randul vostru aveti propriul stil, temperament sau personalitate.

    Din aceste motive se dezvolta diferite sentimente in relatia client-insctrucor (de empatie sau de respingere), de asemenea, ceva firesc si constructiv din punctul meu de vedere.

    SUNT OPTIMISTA SI SPER CA perseverenta si vointa voastra, a clientelor asociata cu implicarea noastra sincera, a instructorilor, va asigura pe termen lung starea de bine a tuturor. Aceasta stare este de fapt conditia realizarii obiectivelor mai dificile, cum ar fi de ex. scaderea in greutate.

  • katrina said:

    Buna fetelor! Eu frecventez orele Imolei aproape zilnic si sunt foarte multumita de programele ei. La inceput ti se pare dificil, poate din cauza faptului ca lucreaza intens, insa pe parcurs, daca iti si place ceea ce faci, devine ceva normal. Eu chiar am obtinut niste rezultate foarte favorabile si voi continua in aceeasi maniera.
    Dupa cum a spus si Imola, trebuie sa stiti in primul rand ce vreti sa obtineti de pe urma acestor antrenamente; daca te duci la aerobic doar asa de dragul de a te duce, nu obtii nimic si ai impresia ca ceea ce faci nu ti-e bine deloc si incepi sa “critici” oameni pregatiti mult mai bine decat tine. Aceste fete au o pregatire in spate de ani de zile si nu cred ca le place sa auda de la niste “incepatoare” ca nu stiu sa-si faca treaba. Va spun eu ca mai avem multe de invatat si ar fi cazul sa lasam un pic vorba de-o parte si sa ne apucam de treaba.

    Imola, nici nu ma asteptam la alt raspuns din partea ta! Esti o adevarata profesionista si avem multe de invatat de la tine! Ne vedem la sala :)

  • roxx said:

    Wow..chiar ajung sa imi para rau ca nu stau pe acolo prin zona :) sa vin si eu la Berry.SI eu sunt instructor aerobic de 6 ani si subscriu cu tarie ceea ce a spus Imola.Este foarte greu pentru instructori chiar si cu o experienta foarte mare in domeniu,de multe ori sa multumeasca toate clientele prezente in acelasi timp(mai ales femeile care de multe ori sunt rautacioase,doar pentru ca au “o stare proasta”.Oricum felicitari Raluca pentru articol,felicitari Imola pentru raspuns.Poate aveti vreodata ocazia sa frecventati si sala unde predau eu.:) http://www.alexgym.ro.

  • Raluk said:

    @Roxx: Buna si multumesc mult pentru vizita si comentariu! Nu are de ce sa iti para rau ca nu stai in aceasta zona. Indiferent ca Bery este cea mai ok sala de sport din aceasta zona in care stam noi, nu inseamna ca nu exista si alte sali ok de sport in Bucuresti. Chiar mi-am propus ca in lunile ce urmeaza sa testez multiple sali de sport si sa va vorbesc despre ele, facand recomandari.

    Apropo de raspunsul Imolei si pe mine una m-a atins, am inteles destul de bine punctul de vedere. Apropo de femei care au o stare proasta la sala de sport si atunci nu lucreaza sau nu sunt prezente, inteleg foarte bine ce spune. Cel mai simplu motiv pentru care inteleg este acela ca ma cunosc pe mine si stiu cat de greu ma mobilizez intr-unele zile sa lucrez dupa toate indicatiile Imolei sau Flaviei (la Gerda ajung mai rar si mai greu dimineata).

    Ca tot spuneam ca voi frecventa sali din Bucuresti pentru recomandari, promit sa ajung cat de curand la AlexGym si sper sa ne vedem acolo. Multumesc mult de tot pentru aprecieri!

    Multumesc mult si sper sa revii pe KoolHunt.ro si cu alte ocazii!

  • Raluk said:

    @katrina: Buna Katrina si multumesc foarte mult pentru vizita si pentru comentariu!

    In ceea ce priveste punctul de vedere al meu si al celorlalte fete care au comentat aici si dreptul nostru la un punct de vedere, as vrea sa iti explic putin mai bine perspectiva mea. Eu una nu am dat mai sus un punct de vedere asupra activitatii Flaviei sau Imolei din punctul de vedere al unui profesionist/concurent/profesor/senior in ale educatiei fizice. Eu mi-am exprimat punctul de vedere al unui client. Iar ce poate fi mai valoros pentru orice fel de furnizor de servicii, fie ca este instructor de aerobic, fie ca este vanzator de aparatura electrocasnica decat feedback-ul venit de la client. Si mai ales atunci cand clientul vine cu un background in care practica de ani buni aerobic/taebo/pilates si a frecventat multiple sali de sport si multipli instructori, cu atat cred eu una ca este mai relevant.

    In rest, sunt de acord ca Imola este o profesionista, chiar am simtit dupa ce a citit acest articol ca a facut tot posibilul sa isi imbunatateasca serviciile. Nu neg nici faptul ca poate pur si simplu a fost vorba despre o incompatibilitate intre stilul meu si stilul ei. Eu una nu am considerat niciodata exercitiile ei grele – sincer Flavia lucreaza mult mai greu, dar si mult mai incitant – ci pur si simplu fara feeling, fara acel entuziasm de care as fi avut nevoie ca sa intru in atmosfera. In orice caz, acum mi se pare situatia mult imbunatatita.

    Merci mult pentru vizita si pentru comentariu inca o data si ne vedem la sala! Sper sa revii pe KoolHunt.ro si cu alte ocazii.

  • roxx said:

    Ok ne vedem acolo :) http://www.justus.ro

  • Dragos said:

    Heheh, cate avem in comun Raluk. Si eu stau in zona Bucur Obor si merg tot la Bery impreuna cu prietena mea si inca 2 prieteni. Si prietenei mele ii place mult aici la aerobic, cel mai mult ii place Flavia si daca mergi la ea probabil va stiti. Chiar o sa o intreb, mor de curiozitate. Ea merge la step si vad ca si tu scrii ca mergi si iti place la Flavia la step. Bafta! Ne vedem pe la Bery!

  • not true said:

    Draga Raluca,

    Mie Imola mi se pare cea mai profi pentru ca lucreaza toate grupele musculare si exercitiile sunt foarte complexe. E drept mai greseste cu numaratoarea, dar nu se intampla tot timpul . Fac de 13 ani aerobic, merg de mai bine de un an la Berry si spre deosebire de alti instructori, Imola nu a facut niciodata acelasi program. Conteaza foarte mult pentru ca muschii nu se obisnuiesc cu un anumit tip de exercitii. Intr-adevar unele sunt mai dificile si iti trebuie antrenament ca sa lucrezi bine dar in timp reusesti. Trebuie doar sa vrei si sa scapi de parerea ca inventeaza exercitii pe banii tai. :)) Asta chiar e aberant.

    Raluca, fara suparare, te-am vazut la sala, dar te misti mai curand ca o persoana care practica aerobic de putin timp. O persoana cu experienta care stie sa lucreze apreciaza cu siguranta exercitiile Imolei.Uita-te cat e de incordata cand lucreaza si incearca sa fii la fel. Exercitiile sunt mult mai eficiente.

    Inteleg mai putin aprecierile pentru Gerda. Mie chiar mi se pare lenesa si mai mult vorbeste decat lucreaza. Cand vad ca ea sta si numara, fara sa lucreze imi vine sa stau, sa-mi iau o cafea si sa ma apuc de povesti :)) In schimb, admir ca stie sa scoata in evidenta mai bine decat celelalte ce face. Cu siguranta daca numeri toate repetarile pentru abdomen de la Imola sau Flavia ajungi tot la 300. Numai ca ele nu ne fac capul mare cu asta. Inca o data se demonstreaza teoria ca nu trebuie neaparat sa muncesti .Daca esti prietenos si faci conversatie, ai mai mult de castigat. :))))

    Flavia lucreaza f intens dar nu isi dozeaza energia.Dintre toate Imola lucreaza mereu pana la sfarsit. Spui ca e mai mult preocupata sa se priveasca in oglinda, dar observa atent ce se intampla cand se ridica instructorul sa arate ceva sau doar numara fara sa lucreze. Daca esti fara chef nu mai continui exercitiul, nu mai tii numaratoarea….Trebuie sa recunosti ca nu ai intotdeauna cea mai buna dispozitie si cea mai multa energie cand ajungi la sala.Daca instructorul nu stiu cum sa te motiveze lucrezi mai putin.

    La Berry imi plac mai putin tipele de la receptie. Lipseste orientarea spre client. Daca este un client care a intarziat si vrea cheie si unul care abia isi face abonament, intarziatul asteapta mai intai sa termine de completat noul abonament si abia dupa primeste cheia. Nu e vina lor ca a intarziat. Corect dar totusi dureaza 2 secunde sa-ti dea o cheie fata de 5-10 minute cat dureaza abonamentul. Unde mai pui ca daca iti uiti cheia de la vestiar sus, te trimit sa o aduci.Ele sunt acolo pe post de mimoze care incaseaza bani, dau chei si cam atat.

    Per total e in regula si pentru mine este aproape. Nu intentionez sa schimb prea curand. Atat timp cat Imola schimba exercitiile, nu simt nevoia unui alt instructor. :)

    Spor la exercitii!:)

  • Sorinqk said:

    A mai avut cineva probleme de genul………. sedintele incluse in abonament. Eu am mers 3 luni acolo la inot. Prima data in ultima zi mi au spus ca am inca doua sedinte ( imposibil deoarece am mai mers cu cineva la cursul de inot cu Ovidiu si am mers mereu impreuna ) – deci cineva a avut 2 sedinte pe minus. A doua luna am mers iar la curs de inot cu alta persoana – 8 sedinte – La sedinta numarul 8 imi spune ca pentru un card nu mai exista decat aceasta sedinta si incepe cu “este greseala; am venit impreuna amandoi” A treia luna am mers la inot fara intructor. Saptamana trecuta imi spune la receptie ca avem 9 sedinte desi eram la sedinta 8. Verificam si imi spun ca am venit Miercuri si eu si sora mea ( in conditiile in care sora a avut probleme de sanatate si nu aveam cum sa mergem miercuri cand eram amandoi trecuti ) Acum greseala nu are cum sa fie; la amandoi ??? Am spus ca poate au bagat pe altcineva in locul nostru dar nu cred ca este cazul / banuiesc ca daca doresc pot sa lase sa intre pe oricine doresc doamenele de jos. Am inceput cu explicatii; doamna de la receptie a avut un ton…… ca nu are cum; ca la amandoi nu se poate, am plecat la inot injurand. va dati seama ce relaxant a mai fost………. Deci sunt eu cel mai ghinionist de la berry sau sunt foarte neglijenti cei de acolo. Momentan caut sa schimb locul. Nu pot merge intrun loc si sa devin stresat de ideea cate sedinte am , daca mi au trecut corect. poate imi fac 12 sedinte si dupa 3 imi spune ca este ultima. Ce dovada am eu ca nu este cum spun ei. Total dezamagit. Desi am recomandat Berry mereu de acum nu cred ca mai este cazul

  • Imola,instructor sportiv Bery Fitness Spa said:

    Intr-adevar se pot intampla greseli de acest gen, DAR poti sa sugerezi fetelor de la receptia sa-ti lipeasca o bucata de banda adeziva pe dosul cardului tau si sa-ti noteze fiecare sedinta. Cred ca nu e cazul sa renunti la placerea de a inota in conditii totusi civilizate intr-o zona care poate e aproape de serviciul tau sau de locuinta ta…

  • Sorinqk said:

    @Imola: Multumesc mult de sfat. Am sa incerc asa si sper sa nu mai fie probleme de genul acesta. Stiu ca nu poate fi perfect dar……. se poate incerca :P M am obisnuit sa merg la Bery si sper sa fie bine in continuare:D

  • Syl said:

    Fetelor, eu vreau sa vin cu fetita mea de 2 ani la piscina. Primesc copii asa mici? Aveti idee cate grade are apa din piscina?

  • mony said:

    buna fetelor,

    vreau sa incep de luna aceasta un abonament la bery in principiu fitness, inot si sauna.
    legat de fitness am inteles cam tot dar marea problema este legata de sauna ( este mixta sau sunt separate femei si barbati) adic nu am chef sa vad cine stie ce pe acolo!
    macar sa se poarte costume de baie daca este mixta !

    v-am lasat feteler

    good night

  • Raluk said:

    @mony: Buna mony si multumim mult pentru vizita si comentariu! In primul rand as vrea sa iti laud initiativa de a incepe un abonament ambitios la Bery – si fitness si sauna si inot – si sa iti urez mult spor si rezultate excelente.

    In al doilea rand, iti voi raspunde la intrebare. Sauna de la Bery este mixta, suficient de incapatoare. Din cate am observat toata lumea poarta costum de baie tocmai pentru ca sala este mixta si eu una sper sa nu ai parte de surprize. Dar nu se stie niciodata. Bafta!

    O zi superba si te mai asteptam pe KoolHunt.ro sa ne impartasesti cum merge.

  • Raluk said:

    @Syl: Buna si bine ai venit pe KoolHunt.ro! Am rugat pe cineva de la Bery sa ne dea un raspuns cat de repede si sper sa nu se lase asteptati…

  • Raluk said:

    @Sorinqk: Chiar neplacuta situatia cu care te-ai confruntat. Mie nu mi s-a intamplat pana acum, dar este intr-adevar neplacut. Este foarte buna sugestia Imolei si ma gandesc ca asa nu se poate intampla sa intre cineva pe abonamentul tau – cum pare ca s-a intamplat din ce spui tu. Ciudat mi se pare ca fetele de la receptie isi noteaza de obicei sedintele intr-un carnet si ma gandeam ca asa le-ar fi mai greu sa greseasca, deci chiar trist ceea ce spui ca se intampla.

    Sper sa se remedieze problema. Si mai ales atitudinea fetelor de la receptie. Nu toate, dar sunt intr-adevar 2 cu mari probleme la capitolul atitudine si deosebit de certarete.

    Te mai astept pe KoolHunt.ro sa ne spui daca s-au remediat sau nu problemele.

  • Raluk said:

    @not true: Buna si scuze pentru intarzierea cu care iti raspund la comentariu.

    In primul rand, as vrea sa incep cu ce m-a deranjat la comentariul tau ca sa inchei intr-un ton pozitiv. Mi se pare deplasat sa ma numeste mincinoasa. Chiar practic aerobic de 6 ani (fara pauze) la diferite sali din Bucuresti, de un an vin la Bery, iar asa per total fac aerobic (acasa, DVD-uri, etc) si sport in general (inot, alergat) cam din clasa a 6-a, deci vreo 12 ani. Intr-adevar am ghinionul de a nu fi facut sport in copilarie si chiar nu am deloc o constitutie atletica. Revenind la idee, mi se pare foarte urat sa ma faci mincinoasa si mi se pare si mai aiurea sa discutam tu studiindu-ma pe mine fara insa a te si prezenta, fara a scrie un nume intreg, etc. In orice caz, mi se pare foarte ok ce spui ca ar trebui sa fiu mai incordata, etc. Sunt ok si sa imi spui ca nu fac exercitiile corect, chiar nu am pretentii de a fi vreo atleta, dar remarca ca nu crezi ca practic de mult timp chiar mi se pare sincer o jignire foarte mare.

    Revenind la instructoare, mi-am schimbat din pacate si eu in timp opinia despre Gerda. Ceea ce spui tu mai sus nu a reprezentat un criteriu pentru mine. In niciun caz nu o plac pentru ca este sociabila. Eu una nu vin la sala pentru a face conversatie, iar Imola si Flavia mi se par chiar mult mai sociabile si simpatice decat Gerda, care uneori e chiar morocanoasa si care ridica tonul cel mai des. Nici nu imi placea ceea ce spui tu apropo de Gerda si cum isi vinde ea marfa. Din contra, este chiar ce imi displace la ea. Mi se par din domeniul penibilului fazele cu ” o sa facem 150 abdomene” pe tonul “vai ce mult o sa facem” si chiar sunt de acord ca restul fac de cel putin 2 ori mai multe repetari. Ceea ce apreciam mult la Gerda la un anumit moment dat era faptul ca facea exercitiile incet si insista pe corectitudinea lor. Eu mergeam atunci la ea dimineata nu seara si chiar nu facea doar de ochii lumii (Asa cum observ ca face acum seara). Atunci mi s-a parut ca facea mai putin si mai bine. Intre timp insa am observat si eu ca sta mai mult la discutii si ca nu face si ea cu noi exercitiile, lucruri foarte deranjante si pentru mine, asa cum spui si tu. Un alt lucru pe care il apreciam inainte la Gerda era faptul ca varia de la o zi la alta exercitiile. Nici acest lucru nu se mai intampla, ba chiar din contra observ ca executa acelasi program zi de zi, scazand efectele acestuia.

    Acum cel mai mult imi place la Flavia si incerc sa merg cat mai des la ea. Mi se pare programul cel mai motivational si mai energizant pe care il poti face la ora actuala la Bery. Si chiar nu face aceleasi exercitii de 2 ori, desi intr-adevar nici nu variaza la fel de mult ca Imola. La Imola imi place exact ce spui tu – variaza exercitiile si chiar se focuseaza pe a lucra toate grupele musculare. Ceea ce eu ii reprosez in continuare este faptul ca nu ma motiveaza. Nu pot pune punctul pe i de ce, dar programul ei chiar nu ma motiveaza sa execut corect exercitiile, ma plictisesc, incep sa fiu atenta la ale mele foarte des. Nu este valabil pentru toate. Este insa cel mai solicitant, tocmai pentru ca e foarte focusata pe a incorda fiecare muschi. Dar mie una imi place mult mai mult la Flavia in acest moment. Imi place mult si noua instructoare, Andreea.

    Apropo de fetele de la receptie am aceeasi parere. Si eu intarzii – am obiectiv pe 2010 sa nu mai intarzii si sper sa imi reuseasca – si la fel astept uneori 5-10 minute la receptie :-))))

    Ne mai vedem la sala si ma gandesc ca poate pe viitor avem si placerea sa ne cunoastem. Daca nu, ramane sa ma observi din umbra si astept critici in continuare despre ce execut corect si ce nu =))

    O zi excelent si sper sa ne revedem pe KoolHunt.ro!

  • Raluk said:

    @Dragos: Buna si ma bucur de cunostinta, desi momentan virtual! Daca prietena ta vine la Flavia la step ne cunoastem cu siguranta. Chiar este programul meu preferat, mi se pare mereu o provocare si chiar este un program solicitant, care eu una simt ca ma ajuta sa lucrez si sa eliberez energia negativa acumulata de-a lungul zilei in acelasi timp. Chiar sunt curioasa ce parere are prietena ta despre instructoarele de la Bery si cat este de multumita de Flavia.

    O zi minunata si sper sa revii cat mai curand pe KoolHunt.ro!

  • Raluk said:

    @sly: Am aflat intre timp, prin amabilitatea celor de la Bery Fitness & Spa, ca apa are 28-29 grade si ca pentru copiii sub 4 ani se recomanda baby-spa. Deci banuiesc ca nu este ok piscina pentru 2 ani. Sper ca ti-am fost de ajutor! Multa sanatate si tie si celui mic si te mai astept pe KoolHunt.ro!

  • Imola,instructor Bery Fitness Spa said:

    Cel mai bine ar fi sa aveti o discutie cu un instructor de la bazin despre posibilitatea desfasurarii unui program cu un copil mic.Cu aceasta ocazie vedeti personal locatia,conditiile,aflati orele potrivite pentru desfasurarea in siguranta al programului.Merita efortul!

  • Imola,instructor Bery Fitness Spa said:

    Referitor la sauna,cum a scris si Raluca,este mixta si se intra in costum de baie,preferabil de doua piese.Astfel pielea “respira liber”.Faceti dus mereu inainte de intrare,suprafata pielii trebuie sa fie lipsita de stratul protector de grasime care ingreuneaza procesul de transpiratie.Mai ales in prima parte a zilei,dar si la sfarsit de saptamana,sauna noastra ofera mai mult comfort si relaxare.Va recomand atat in timpul,cat si la sfarsitul sedintei de bazin,dupa sedintele de fitness si aerobic.Este binevenita inainte de sedintele de masaj.Datorita relaxarii tesuturilor si dilatarii porilor se absorb mai bine substantele active din cremele de masaj.Din acest an au posibilitatea si cei “matinali” sa beneficieze constant de serviciile de masaj(detoxifiere,anticelulitic,tonifiere,relaxare,terapeutic)ale clubului.

  • katerina said:

    Buna seara! Profit de aceasta ocazie si o salut pe Imola de care imi este foarte dor! Imi lipsesc sedintele tale de aerobic foarte mult si astept cu nerabdare sa te intorci! :* De asemenea sper ca te simti mai bine si iti doresc din tot sufletul multa sanatate.
    As vrea sa te intreb pe tine Imola si nu numai pe tine, daca mi-ai recomanda masajul de la Berry. Adica cei care fac masaj sunt profesionisti, stiu “meserie” sau nu se merita? As vrea sa fiti cat mai sinceri pentru ca sunt totusi niste bani pe care i-as da si n-as vrea sa-i dau degeaba.

    Va pup si astept raspuns! :)

  • Imola,instructor Bery Fitness Spa said:

    In primul rand personal iti multumesc pentru cuvintele incurajatoare.Referitor la masaj,profesionalismul este garantat.Ca si la aerobic de exemplu,fiecare are stilul lui (ei) personal,experienta si tehnica diferentiata,pentru fiecare tip de masaj in parte.Implicarea ne poate departaja,asta insa doar “pe propria piele” poti sa-ti dai seama.La o eventuala programare la masaj,e posibil sa ajungi chiar “pe mana mea”.
    O veste buna pentru cei care folosesc aparatele cardio.Sunt schimbate aproape in totalitate cu o marca mai performanta si mai rezistenta.
    Atentie si la programul de aerobic.De la 1 februarie exista doua module diferite care se repeta la doua saptamani.Vesti bune… va asteptam!

  • Gabi said:

    Buna fetelor!

    As vrea sa merg la orele de aqua fitness – cert este ca o sa am de traversat orasul pentru asta. Puteti sa-mi spuneti cum e cu locurile de parcare la Bery?

    Multumesc!

  • Imola,instructor Bery Fitness Spa said:

    Te incurajez sa incepi sedintele de gimnastica in apa. Este o varianta de miscare placuta,revigoranta,tonifianta si relaxanta in acelasi timp. La noi in bazin exercitiile se efectueaza in grupuri de apr. 5 persoane sub indrumarea unui instructor pe culoarul delimitat special pentru sedintele de initiere inot si gimnastica in apa.
    In ceea ce priveste locurile de parcare, te sfatuiesc sa vii mai intai cu metroul. Te vei orienta la fata locului care sunt posibilitatile de parcare. Clientii mai vechi se descurca destul de bine.
    Sedinta de aqua incepe la ora 19.oo, ora la care clubul functioneaza la capacitatea maxima.

  • Gabi said:

    Multumesc frumos!

    In mod sigur ne vedem la bazin saptamana viitoare.

  • Sorinqk said:

    @Raluk: Am mai fost o luna si nu au fost nici un fel de probleme. Am observat ca validezi cardul la fiecare intrare si a ramas si vechea metoda cu trecutul in carnetelul lor. sper sa nu mai fie probleme in viitor :) Frumos loc :) Si mereu am dat la receptie doar de domnisoarele cele amabile :D Noroc, nu altceva :)

  • Raluk said:

    @Sorinqk: Buna din nou si bine te-am regasit! Da, a ramas la Bery metoda veche cu carnetul si a fost chiar ok pana acum. Si fetele de la receptie chiar au inceput toate sa se comporte mult mai civilizat. Presupun ca acel comportament care nu imi placuse mie a fost mai de la inceputuri cand nu erau inca ok cu locul, nu erau obisnuite cu jobul, etc. Bery Fitness & Spa face pana acum o treaba foarte ok, acum singura problema pe care o vad este aglomeratia. Cum s-ar spune, servicii bune, clientela fidela si care face recomandari si altora. Si uite asa nu mai e loc in sala si calitatea serviciilor scade un pic ;-) Sper sa se rezolve si problema asta, daca nu voi incerca sa vin dimineata de acum incolo. Oricum nu voi inceta sa vin la Bery.

  • Imola,instructor sportiv Bery Fitness Spa said:

    Buna tuturor! Clubul nostru apreciaza fidelitate voastra, al clientilor si ofera reduceri semnificative la abonamentele incheiate pe duratele de 3,6,respectiv 12 luni, cat si la cele lunare cu intrari “No Limit”.
    In legatura cu eventualele neplaceri la receptie va rog cereti la fata locului ajutorul departamentului administrativ. Vine vara! Spor… mai ales la “balaceala”!

  • Sorinqk said:

    Bine ca nu urmeaza majorari de tarife :D Am mai recomandat la cateva persoane locul si au fost foarte incantate :) Poate ar fi cazul sa nu mai recomand ca sa mai am loc :D La preturi/caliate nu am gasit nimic care sa intreaca Berry :) La inot si antrenorii Radu si Ovidiu sunt super de treaba + cei de la Energy Club :) ( Sorin si Ovidiu )
    Multumim Imola pentru vesti :)

  • ariana said:

    Multumim, dle antrenor, poate cineva ar trebui sa le spuna fetelor de la receptie ca nu sunt acolo doar sa fie acre si sa ne incaseze banii…atitudinea si implicarea lasa mult de dorit, poate nu au aflat ca un loc de munca pe timp de criza e de pretuit…mai mult, le-am auzit din intamplare vorbind cind schimbau tura, comentand despre cliente si nu a fost deloc placut. Din pacate spre sfarsitul programuluinu mai e nimeni la departamentul administrativ…oricum speram intr-o imbunatatire a serviciilor, inclusiv a celor de la receptie!

  • Unde mergem la inot in Bucuresti | KoolHunt.ro - Review-uri de filme, cafenele, ceainarii si restaurante din Bucuresti said:

    […] Bery Fitness & Spa -Bery Fitness & Spa este un complex sportiv foarte reusit, dotat printre altele cu piscina. Din pacate, bazinul este […]

  • Alex said:

    Cred ca asta-i o alta afacere romaneasca ce a inceput bine si sfarseste lamentabil… de ex, desi nu au locuri si instructori, inghesuie 6-7 copii intr-o grupa ca sa iasa la numar. scump si prost – produs romanesc, nu?

    as revizui la instructori de la 7/10 la 5/10. pentru ca, daca ai instructor personal, e 10/10, daca esti in grupa si nu te place nenea instructorul, e 1/10. fara sa mai dai +0.5.

    parerea mea.

  • Imola,specialist nutritie si remodelare corporala Bery Fitness Spa said:

    Un salut calduros tuturor! Incerc sa “citesc” printre randurile voastre… Nemultumirile de orice fel: organizare, conditii, personal, pot fi comunicate catre administratorul clubului chiar si la ore tarzii, el fiind prezent in incinta pana la sfarsitul programului.
    La piscina exista specialisti in numar potrivit pentru capacitatea pe care o are. Vara intr-adevar sunt multi copii si evident mai multe grupe, dar se lucreaza si individual la solicitarea clientilor. Va sfatuiesc, asa cum am scris si cu alta ocazie, inainte sa incepeti un program care implica prezenta unui instructor, purtati o discutie cu el (ea) despre serviciul dorit. In afara de specialistii angajati de catre club exista si colaboratori care isi desfasoara activitatea la Bery Fitness Spa. Aveti posibilitatea sa cereti detalii de la receptie si despre serviciile lor.
    Cu putina inspiratie puteti participa doar la o sedinta si sa cereti si parerile altor clienti despre tot ce va intereseaza.
    Intr-adevar traim in aceasta tara cu totii… asa cum putem, mai rar asa cum ne-am dori cu adevarat. Este imposibil sa nu se reflecte acest lucru si in servicii. Imi cer scuze dar ma rezum la o vorba veche care a rezistat de-a lungul timpului, valabila si astazi: “daca vrei poti”. MOTIVATIE sa ai…

  • irinette said:

    Salut fetelor!
    Tocmai ma gandeam sa ma reapuc de aerobic si prima sala care mi-a venit in cap a fost Berry, de care tot ati vorbit.Am frecventat aceasta sala timp de 1 an si ceva si m-am lasat din cauza ca m-am mutat si as fi pierdut prea mult timp pe drum.Dar tocmai pt. ca mi-a placut si am fost multumita, acum sunt dispusa sa trec peste problemele legate de distanta casa-sala de aerobic.
    Nemultumirea mea e ca am sunat la sala sa ma interesez care mai sunt instructoarele de pe acolo, si am aflat ca Imola nu mai e.Sunt un pic dezamgita pt. ca tocmai ea e cea pt. care m-as fi reintors cu drag.Recunosc ca imi placeau f mult orele de step cu Flavia…dar imi pare rau ca nu mai e si Imola, pt.ca orele cu ea erau intr-adevar diferite…si pt. mine conta f mult prezenta ei ca si look.Exact ce ziceati unele dintre voi…ca fiecare muschi ii iesea in evidenta si vedei cum lucreaza.
    Intrebarea mea este..a.veti idee de ce nu mai munceste acolo?
    Am inteles ca acum e o instructoare Andreea…ce parere aveti despre ea.
    Pe Gerda o cunosc de cand s-a angajat acolo, am prions-o la inceputuri…nu am fost incantata de ea…pt. ca eram obsnuita cu programele “draconice” ale celorlalte doua…si Gerda mi s-a parut cam “blanda”.

  • Imola,instructor Bery Fitness Spa said:

    Draga “Irinette”! Cu trecerea timpului unele lucruri se mai schimba. Eu lucrez in continuare la Bery, dar mi-am diversificat activitatea. Momentan asist programele individuale de scadere in greutate si nu numai, atat la sala de fitness cat si la bazinul de inot. Imi desfasor activitatea mai mult in prima parte a zilei, din motive personale. Intre 23-26 august tin si eu ore de aerobic, Gerda si Flavia fiind in concediu cateva zile. Din toamna am de gand sa introducem inca o ora de aerobic duminica de la ora 10.30 si 1-2 sedinte de gimnastica in apa in week-end, indrumate de mine. Andreea are programe dinamice si placute, este o persoana tonica si vesela. Te asteptam!

  • Irina Dragomir said:

    Salut Imola!!!
    Ma bucur ca mi-ai raspuns tocmai tu…ce surpriza :).Si ca imi transmiti o parere de bine despre ce se intampla in continuare la orele de aerobic. deci sper sa-mi iau inima in dinti si o sa revin sa ma “tonific”.

  • geeks said:

    Buna tuturor! De ceva vreme merg si eu la bazin la Bery si mi se pare destul de ok cu unele mici exceptii. De exemplu a inceput sa ma scoata din sarite faptul ca usa de la vestiarul barbatilor sta mereu deschisa:|….e greu ca femeia de servici sa traga usa dupa ea!In rest este destul de bine, lasand la oparte faptul ca mai vin si tarani la bazin care incep sa inoate pe mijlocul bazinului si sa iti taie fata cand inoti.
    Instructori mi s-au parut chiaar de treaba,in sensul ca, chiar isi dadeau interesul.Cea mai de treaba cred ca este Adriana.
    Anyway e un club pe care l-as recomanda cu placere.
    Have fun!

  • Sorinqk said:

    @Geeks: Cum mai este situatia pe la Berry, daca mai mergi. Am inteles ca au mai pus nu stiu ce pentru un aer mai respirabil :D

    Cat despre usa de la vestiarul barbatilor, nici eu nu inteleg, plus ca este lasata deschisa si de catre unii clienti. Iarna este cam frigut :P pentru ca sunt si geamurile deschise ( cele de pe calea de acces intre vestiar si bazin )

    Cel mai naspha moment la Berry a fost cand s a luat lumina si a ramas locul in bezna ( era super aglomerat locul si curios aveau lumini de veghe pe scarile de la intrare dar la bazin nu, trebuie sa vezi pe unde mergi nu pe unde inoti in intuneric ) Noroc de antrenori ca aveau lanterne si mai luminau pe acolo :) O experienta interesanta :P

  • Imola,specialist nutritie si remodelare corporala Bery Fitness Spa said:

    Astazi, 8 decembrie, fetele care preferati miscarile de dans in cadrul sedintelor de aerobic, sunteti binevenite la ora 18.30 la o experienta noua, belly dance cu Gerda. Va asteptam!

  • ana said:

    Buna ziua,
    Am o intrebare pentru doamnele sau domnisoarele care au mers la cursuri la Berry:la care dintre orele de aerobic in afara de Pilates si Fitball,nu se practica sarituri sau alergare?
    Am inteles ca Tae Bo este un sport care nu se bazeaza pe sarituri sau alergare,este adevarat?

    Multumesc :)

  • Imola,specialist nutritie si remodelare corporala Bery Fitness Spa said:

    Sedintele de tae bo se bazeaza pe combinarea elementelor clasice de dezvoltarea conditiei fizice generale cu elementele specifice de lovituri:cu pumnul,cu genunchii sau cu laba piciorului.Acestea se executa cu intensitati diferite in mai multe directii:inainte,inapoi,lateral.
    Incalzirea dureaza apr. 10 minute si fiecare instructor in parte foloseste(sau nu)secvente scurte de alergare si sarituri.
    Intensitatea antrenamentului depinde de nivelul majoritatii colectivului sau in functie de schimbul de informatii care se fac inainte de inceperea sedintei.
    Este un program dinamic,prin elementele tehnice specifice dezvolta sistemul cardio-vascular,solicita intens sistemul articular si tendinos.
    Recomand de 2 ori pe saptamana,in restul zilelor poti completa antrenamentele tale cu programe de tonifiere si intindere.(pilates, fitball).
    In cazul in care ai orice simptom post traumatic,nu recomand acest program.Step aerobic-ul de asemenea poate fi o alegere gresita in cazul in care ai suferit un traumatism sau o interventie chirurgicala la nivelul membrelor inferioare sau al coloanei vertebrale,etc.ITI DORESC SANATATE SI MULTA ENERGIE IN ANUL CARE VINE!

  • ana said:

    Am probleme cu coloana,de aceea am intrebat,multumesc mult de raspuns si iarta-ma ca iti adresez alta intrebare:Pilates este la fel de eficient ca Tae bo sau aerobic in slabire?
    Nu pot urma un antrenament cu sarituri,multumesc.

  • Imola,instructor Bery Fitness Spa said:

    Din pacate in situatia ta sunt din ce in ce mai multe persoane.In ultima perioada tendinta in aerobicul de intretinere este folosirea exercitiile de tonifiere si intindere tocmai din aceste motive(pilates,fitball,body sculpt).Programele dinamice se adreseaza in general fetelor tinere si sanatoase sau persoanelor antrenate.Alergarea pe loc si sariturile simple sau de ex. la coarda,in cadrul antrenamentelor de scadere in greutate,tind sa fie individualizate la sedintele desfasurate in sala de fitness.
    Eu am ales sa lucrez la un club unde exista si bazin de inot.Am stiut exact beneficiile exercitilor in apa.Iti recomand,ti se potrivesc.In grup sunt organizate sedinte seara dar si in timpul zilei se pot forma grupulete.
    Exista la club Bery abonamente combinate la pret rentabil.Poti combina sedintele de pilates,fitball(consumul de calorii este moderat)cu gimnastica in apa(accelereaza metabolismul,circulatia sangvina si limfatica,consumul caloric este peste mediu)urmate de sauna(inclusa gratuit in orice abonament).Astfel ai sansa sa-ti atingi obiectivele.
    Mai mult de atat.In cazul tau exercitiile in apa pot ameliora si stopa evolutia problemelor la nivelul coloanei.Probabil esti obisnuita si iti place sa lucrezi in grup dar exista si varianta sa imparti sedintele de aerobic cu exercitiile potrivite tie la sala, asistate de un kinetoterapeut.
    Exista factorul subiectiv in ceea ce priveste alegerea instructorului.Trebuie sa tii cont insa de nevoile tale.SUCCES!

  • ana said:

    Multumesc mult :)

  • Adriana said:

    In primul rand as vrea sa va spun ca in cei 10 ani de cand am inteles ca pentru sanatatea mea este foarte importanta miscarea am frecventat cu regularitate ceva sali. La sala asta vin din 2008 si nu am reprosa nimic, nimanui.
    Este singura sala unde la capitolul curatenie nu ai ce sa reprosezi. Singura sala unde se pune accent pe calitatea serviciilor oferite si nu pe golirea portofelui. Recunosc ca m-a deranjat foarte tare sa citesc barfulitele depre instructoare. Nu pricep care e scopul celui care face miscare sa analizeze orice greseala a instructorului ? Nu sunt avocatul nimanui dar credeti-ma ca nu-i usor. Incercati voi sa predati. Atunci si numai atunci sa va apucati sa criticati. Va urez succes , sa aveti timp si energie pentru a face miscare si va rog sa fiti mai ingaduitoare cu cei din jurul vostru. Si eu am o intructoare pe care o prefer dar in nici un caz nu ma apuc sa o ridic in slavi si sa le critic pe toate celelalte
    Sa ne vedem cu bine!

  • Andreea said:

    Interesant. Arata super :D Nici nu stiam pana acum ca exista asa ceva in Pantelimon.

  • Imola,instructor Bery Fitness Spa said:

    IN ATENTIA fetelor care frecventeaza la Bery Fitness Spa sedintele de aerobic sau au intentia s-o faca in viitor!
    Din data de 31 ianuarie 2011 se modifica putin orarul sedintelor de aerobic.
    LUNI si MIERCURI dimineata se vor tine doua sedinte consecutiv cu incepere de la ora 9.oo si ora 10.oo.
    VINERI dimineata deocamdata va ramane o singura sedinta de la ora 9.oo.
    MARTI si JOI dimineata va ramane sedinta de la ora 10.30
    DUPA MASA sedintele se vor desfasura la ORELE OBISNUITE: 17.30, 18.30, 19.30, 20.30.
    SAMBATA orarul va ramane NESCHIMBAT, sedintele vor incepe la orele: 10.30, 11.30, 12.30
    DUMINICA vor fi doua sedinte: PRIMA cu incepere de la ora 10.30 cu durata de 50 min. si INCA UNA de la ora 11.30 cu durata de 30 min.
    Acest program va tinti modelarea zonelor “problema”: talie, solduri, aripioare, fese.
    La receptie veti gasi noul orar, in curand si pe site-ul clubului vor apare informatii despre fiecare tip de program in parte.
    Va asteptam!

  • TARENCLANTZA said:

    LA GALATI SI BRAILA SUNT BAZINE NET SUPERIOARE SALI DE FITNESS NET SUPERIOARE…SE DUCE PRAVALE BABA BUCURESTIU…MOTIV? INVAZIA DE PROSTIE

  • Raluca Georgescu said:

    @TARENCLANTZA: Pe de-o parte un punct de vedere exista in ceea ce spui tu mai sus. Pe de alta parte, genul asta de atitudine negativa nu stie unde duce. Exista bazine de inot si sali de fitness decente si in Bucuresti.

  • Raluca Georgescu said:

    @Imola: Multumim foarte foarte mult pentru informatii. Le vom adauga si in articol.

  • maria said:

    Am si eu o intrebare:
    Elite Shape este asemanator cu Pilates-ul,adica fara exercitii cardio de genul alergare pe loc?
    Multumesc :)

  • Imola,instructor Bery Fitness Spa said:

    elite shape – acest program include elemente din YOGA asezate in momente importante ale programului: dupa incalzire, dupa miscari dinamice solicitante (pasi de DANS latino);contine exercitii de MOBILITATE si COORDONARE (echilibru, tinuta, expresivitate, simtul ritmului).
    In ansamblu programul inoculeaza feminitate si ofera miscari rafinate, implicand persoana atat fizic cat si mental. Recomand persoanelor care prefera varietatea, vor sa-si imbunatateasca tinuta corpului, le place sa lucreze in ritmul muzicii si vor sa-si depaseasca limitele.
    Fata de Pilates este un program mai dinamic insa poate fi efectuata de persoane care din motive diverse nu prefera alergarea si sariturile. Pe saltea talia, soldurile, fesele “au prioritate”.

  • Sorinqk said:

    @Raluca: Exista sali de fitnnes/bazine de inot, decente in Bucuresti dar la niste preturi ……… Lesina cand le vad si cei din USA , UK, Germania, etc (care au un salariu …….)

    Poate vei face si o comparatie intre Bucuresti si Ploiesti, Braila. etc sa vada toata lumea ce CONDITII si ce PRETURI sunt in provincie pentru acces la bazin.

    Bodegile din Bucuresti, unde iti este frica sa nu-ti cada ceva in cap (gen Floreasca si Miramar ) au preturi nesimtite, au depasit limita nesimtirii ( si avand in vedere ca suntem in Romania, asta e greu de facut )

    Toate bazinele din Bucuresti au acelasi preturi minime indiferent de conditii.

    Cat despre Bery, au scazut reducerile la abonamentul pe 6 luni si 12 luni. Pe 6 luni, platesti in plus 200 ron. Restul preturilor cred ca au fost si ele ”actualizate”

    Nesimitire de Bucuresti :) si profit de Bucuresti. Am ajuns la concluzia (paranoica) ca centrele astea au o intelegere sa nu scada pretul mai jos de ………… altfel nu mi explic de ce TOATE au acelasi pret minim cand se vede in Ploiesti ca se poate face profit si cu alte preturi (ma apuc sa fac naveta in Ploiesti pentru bazin )

    Recomand Bery sa mareasca preturile ca doar au curatenie si asta e tot ce conteaza. Cine vine cu masina o parcheaza in aer si la inot la vestiar stai la coada sa intri de mare de este.

  • Raluca Georgescu said:

    @Sorinqk: Foarte foarte buna ideea apropo de comparatia cu provincia. Sper sa am de unde ma documenta pentru material intrucat stiu putine situatii din orasele celalalte. Dar ai mare dreptate cu ce spui. Toate bazinele decente de la noi au preturi pe masura. Exista si bazine cu preturi mai ok, dar conditiile sunt jenante. Varianta cea mai ok mi se pare in continuare bazinul Lia Manoliu/Stadionul National, dar din pacate mi se pare programul foarte restrictiv. Nici pretul nu e mic, dar si conditiile sunt de bazin olimpic. Mda, mai e si faptul ca este foarte aglomerat. Mda, ma pierd singura in argumente intrucat nici eu nu imi dau seama care ar fi varianta optima pentru mine, pentru ca in toate variantele ai de facut compromisuri foarte multe.

    Ai mare dreptate cu parcarea la Bery, este un inconvenient major. Iar problema cu vestiarul mi se pare inacceptabila.

    Am descoperit recent Alexandreea, unde totul este foarte ok din aceste puncte de vedere, dar preturile sunt MARI. Totusi, tind sa incerc acest compromis datorita confortului oferit. Sincer, mor de nervi la Bery apropo de masina si lipsa parcarii si de invalmaseala din vestiar.

  • Imola,instructor Bery Fitness Spa said:

    In mare masura aveti dreptate, in ceea ce priveste parcarea si aglomeratia din vestiare. Insa nu faceti greseala sa comparati o locatie de acest gen din provincie cu unul similar din Bucuresti. Este clar pentru oricine ca cererea din Bucuresti este mai mare pentru servicii in general. Nu fac exceptie nici centrele de fitness.
    Fiecare este liber sa aleaga locul unde se simte bine, dar atunci cand bugetul este limitat, intr-adevar trebuie sa facem compromisuri. Sunt locuri unde gardul este vopsit mai frumos, exista locuri de parcare, dar atata timp cat sunt prea putine, preturile la aceste centre vor fi mari si in viitor.
    De bine, de rau, bazinul de la Bery are o panta decenta intre 1.35 – 1.65 m, bazinul de la Club Alexandreea are 1.50 m pe toata lungimea ei. Este un inconvenient atat la gimnastica in apa cat si la inot.
    V-am mai scris si alta data, daca vrei CEVA cu adevarat, poti.

  • Sorinqk said:

    In Braila exista aceasta locatie:
    http://www.raaybraila.ro/pag/tarife.htm (link direct catre tarife sa lesine cativa cititori:D ) in Ploiesti: Start Gym Wellness Spa cu preturile urmatoare
    # Full Time VIP sal? ?i piscin?: 350 lei lunar
    # Full Time sal?: 200 lei lunar sau 150 lei pentru elevi ?i studen?i
    # Full Day Time (doar între orele 7.00-16.00): 150 lei
    # 12 ?edin?e sal?: 150 lei
    # 8 ?edin?e sal? : 120 lei
    # Family (so?, so?ie): reducere 50 de lei
    # Înot Full Time: 200 lei lunar
    # Înot 12 ?edin?e: 150 lei
    # Înot 8 ?edin?e: 120 lei
    Fiecare locatia are plusuri si minusuri. Am postat in sectiunea Berry Fitnnes cand am vazut ca au mai facut modificari la preturi :)
    M-am informat si despre Alexandrea dar este convenabil doar cu plata pe un an si in acest caz prefer World Class

    @Imola: Apreciez faptul ca cineva de la Bery raspunde aici :) Inainte si domnul care detine clubul posta si cerea pareri pe softpedia dar acum a disparut de peste tot :)
    Am vazut pe site ca nu mai sunt bancutele la inot si acum au aparut scaune (ma intreb daca se poate trece prin fata lor fara sa risti sa cazi in piscina) Cineva de la Bery are o pasiune sa faca lucrurile mai ingramadite, fara spatiu. Bancutele respective erau perfecte (ma plang si eu pe unde pot )
    Decat sa ai un vestiar minuscul, poate era o idee buna sa se faca vestiare pe etaje (cum exista in alta parte ) La Etaj I sa fie pentru domni si la II pentru doamne, macar asa ar ramane ceva spatiu (cel de la etajul 2 am vazut ca oricum este mai mare)

    Este corect ce spuneti, avand in vedere ca Miramar are preturi identice cu Berry Fitness si ofera acces doar doua ore in trei zile pe saptamana si totusi nu au dat faliment, inseamna ca exista cerere si pentru centrele comuniste cu preturi nesimtite (sau proprietari). Pana la urma, prost este cel care achizitioneaza un abonament in astfel de centre, decat cel care cere (ca doar suntem in Romania si nu prea ne pasa de client )

    Sper sa se mai deschida alte locatii si sa aud si eu de un faliment, sa se bucure si sufletul meu :)

    Bery are avantajele lui si l am recomandat pentru punctele bune si cel mai probabil am sa revin cu placere la Bery pentru curatenie si pentru staff ul de acolo (cu o exceptie :D ) Se vede ca se incearca ca locatia sa fie cat mai frumoasa :)

    Poate deschideti si o alta locatie pe un spatiu mai mare :D

  • Deni said:

    Buna!As dori sa stiu si eu numele instructorilor de la bazinul Bery-fitness-spa!Si ce parere aveti despre fiecare..care este mei bun? Pentru ca vreau sa merg sa invat sa inot si nu stiu care sunt mai buni:)Multumesc si astept raspuns:*

  • Raluca Georgescu said:

    Buna Deni, multumim pentru comentariu si pentru interesul fata de KoolHunt.ro. Denisa-Adriana Dumitru, Ovidiu Burtanete si Radu Manache. Eu la Denisa stiu ca este OK, despre ceilalti nu am multe informatii. Altcineva?

  • Deni said:

    Altceva nimic:)Voi merge de saptamana asta si eu la Bery si o sa revin cu pareri.Multumesc frumos!!

  • Imola,specialist remodelare corporala Bery Fitness Spa said:

    Programul instructorilor de inot de la CLUB BERY este in felul urmator: DENISA lucreaza mereu dimineata de luni pana vineri intre orele 8.oo-16.oo.OVIDIU si RADU lucreaza amandoi dupa masa intre orele 16.oo-23.00,inclusiv sambata si duminica conform programului clubului.GERDA este si ea disponibila la anumite ore,la receptie poti afla programul ei.TOTI sunt comunicativi si profesionisti.Iti sugerez sa vii la club, sa-i cunosti personal si in functie de timpul tau vei gasi instructorul disponibil.
    Iti recomand de la inceput ochelari de inot cu lentilele deschise la culoare si casca.Gasesti la noi la club.Sa ai elastic de prins parul daca ai parul lung(clama de par agata si rupe casca).
    ITI DORESC SUCCES!

  • Raluca Georgescu said:

    @Imola: Multumesc din suflet, Imola! Chiar pe tine te asteptam cu un feedback legat de instructori si programul acestora. Uitasem de Gerda. Multumim mult!

    @Deni: Daca mai ai nevoie de alte informatii sa ne anunti.

  • Imola,specialist remodelare corporala Bery Fitness Spa said:

    CU OCAZIA SARBATORILOR DE IARNA!

    PENTRU FIECARE ABONAMENT FARA PROFESOR(fitness,aerobic,bazin)incheiatla Clubul BERY FITNESS SPA in luna decembrie 2011, veti primi CADOU un VOUCHER NENOMINAL,TRANSMISIBIL SI UTILIZABIL dupa PREFERINTELE DVS.

    Pentru: 1 abonament 8 sedinte…primiti un voucher cu 2 sedinte CADOU;
    1 abonament 12 sedinte…primiti un voucher cu 4 sedinte CADOU;
    1 abonament “no limit”…primiti un voucher cu 6 sedinte CADOU.

    Puteti beneficia de SEDINTELE CADOU alaturi de cei dragi in perioada 1 12. 2011 – 31 01. 2012.
    Mai multe informatii veti primi la receptia clubului nostru.

  • Imola,specialist remodelare corporala Bery Fitness Spa said:

    AVAND IN VEDERE DORINTA CLIENTELOR CARE FRECVENTEAZA ORELE DE AEROBIC DIMINEATA,PROGRAMUL ESTE URMATORUL: LUNI SI MIERCURI 9.00-10.00, 10.00-11.00; VINERI 9.00-10.00; MARTI SI JOI 10.00-11.00.
    SEDINTELE DE DUPA-AMIAZA SI SFARSIT DE SAPTAMANA INCEP LA ORELE CUNOSCUTE DEJA: LUNI-VINERI 17.30, 18.30, 19.30, 20.30; SAMBATA 10.30, 11.30, 12.30 (PROGRAM SPECIAL 30 MINUTE PENTRU MUSCULATURA ABDOMINALA), DUMINICA 10.30

  • andreea said:

    Imola face aerobic ca o topaiala ii plac povestile si barfele despre barbatii de parca pe toata lumea o intereseaza frustrarile ei, e zambitoare dar este falsa, de unde si rezultatele pe care le are, Gerda e mai serioasa in ceea ce priveste miscarea dar e la fel de barfitoare ca prima, dar cu alte povesti ca e mai tanara, in schimb Andreea pare mai ok.
    Toate sunt niste crizate si cred ca daca tipa si urla cu muzica la maxim sunt “profesoare”.

Spune-ne parerea ta! Poti arunca cu rosii sau ne poti aproba, ramanem oricum prieteni. Si speram ca si tu sa ramai alaturi de noi.

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

Sa stii ca apreciem atunci cand esti dragut si nu ne spui cuvinte urate nici daca le meritam. La fel si ceilalti cititori ai nostri.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.

*