Home » Evenimente

BAHA 2011. INDUSTRIALIZE!

14 December 2011 scris de Niciun comentariu

Se apropie finalul de 2011 si simti cumva ca nu te-ai distrat suficient pe anul asta? Ai chef de o petrecere monstru cu muzica buna, oameni faini si bautura la discretie? Atunci nu poti sub nicio  forma sambata asta, pe 17 decembrie sa ratezi BAHA 2011. INDUSTRIALIZE! Acum 7 ani BAHA reprezenta un mic experiment intr-un apartament care, imediat dupa, a trebuit renovat. In Dec 2011, BAHA inseamna: evenimentul mult asteptat, 2 zone de muzica, 1500 de oameni fericiti, all-you-can-drink, unlimited open bar si o locatie speciala numai pt BA…HA! Tineti minte: party now, ask later!

BAHA 2011. INDUSTRIALIZE!

BAHA, cea mai indragita petrecere cu circuit inchis, all you can drink, are loc de data aceasta intr-o hala industriala “virgina de petreceri” si imbina in premiera clasicul sunet BAHA, in zona “Warehouse”, cu muzica funky fresh – manevrata de EMAP, UFE si ROTOPERCUTOR – in “Funk Factory”.

BAHA 2011 ALL YOU CAN DRINK, UNLIMITED OPEN BAR, 17.12.2011

Pretul biletului este de 50 RON (fata) si 70 RON (baiat) pentru cei care achizitioneaza biletul in avans* (presale), si 70 RON (fata) si 90 RON (baiat) pentru cei care achizitioneaza biletele la locul faptei.

* Pentru prima data, ca sa nu mai ai sanse sa ramai pe dinafara ca te-ai trezit prea tarziu… Biletele se pot achizitiona in avans (presale) DOAR la INTERBELIC (Centrul Vechi, Str. Selari nr. 1), pana la 15 Decembrie, intre ora 15:00 si ora 21:00

** Atentie! INTERBELIC este UNICUL punct de vanzare oficial al biletelor. Organizatorii BAHA nu sunt responsabili pentru biletele achizionate din alte locatii.

Cum participi la BAHA 2011. INDUSTRIALIZE!

Ca la orice BAHA, pentru a participa trebuie sa fi pe guestlist sau sa cunosti pe cineva de pe guestlist, cu mentiunea ca, in acest caz, va trebui sa specifici numele intreg al persoanei la intrare. Pentru a fi pe guestlist trebuie sa te inscrii pe www.baha.ro sa sa fii attending la event-ul facebook BAHA 2011. INDUSTRIALIZE!.

Ce este BAHA si ce face BAHA?

De ce sa fim modesti… BAHA este un fenomen! BAHA este un concept nascut din pura intamplare acum 7 ani de catre un grup de prieteni. Inceputurile sale sunt lipsite de motivatii intaltatoare – mai exact unicul motiv fiind dorinta de a organiza petreceri de calitate cu cat mai multi “oameni simpatici”. Pe masura ce timpul a trecut si evenimentele s-au marit, grupul de prieteni organizatori a inceput sa se loveasca de diverse probleme tipice organizarii de evenimente, pe care le-au depasit treptat acumuland experienta in cel mai lent dar si cel mai valoros mod posibil.

Cine este publicul nostru?

Vremurile s-au schimbat, piata “de noapte” a Bucurestiului a inceput sa fie populata cu din ce in ce mai multe evenimente axate pe diverse aspecte (artisti, jocuri de scena, bautura, promovari de produse, snobism) insa continua sa fie o piata imatura, cu un public needucat. De ce spunem asta? Pentru ca, cu exceptia unelor petreceri private, evenimentele din Bucuresti sunt toate de nisa, si organizarea unui eveniment nu e concentrata decat in zona de interes care activeaza publicul din nisa respectiva.

Aici intrevine conceptul BAHA, ajuns in punctul in care se poate spune ca poate oferi ceva deosebit. Evenimentele BAHA se doresc a fi din ce in ce mai diverse, si vor avea o evolutie varianta in viitorul apropiat, insa pana in momentul de fata BAHA a functionat pe baza unei singure retete care s-a imbunatatit de la editie la editie. Unele aspecte evolutive au stirbit evenimentele de o parte din publicul “istoric”, insa dorinta organizatorilor a fost de a-si respecta tintele si obiectivele pentru calitate.

Ce ne face deosebiti?

Scopul declarat al organizatorilor este ca fiecare petrecere BAHA sa adune un public motivat de o sincera dorinta de participare, indiferent de categoria sociala sau de afinitatile fiecarui individ. Snobismul material (prezent la majoritatea evenimentelor mainstream), snobismul cultural (prezent in majoritatea comunitatilor “hip” si la toate evenimentele underground) si publicul de proasta calitate se doresc a fi eliminate de la orice eveniment BAHA. In acest sens, organizatorii BAHA se utilizeaza de toate instrumentele care le stau la dispozitie: imaginea petrecerii si raportul intre caracterul public/privat, mecanismele de participare (invitatii, liste inchise), costul biletelor, modalitatea de vanzare a biletelor, muzica si artisti, canalele de comunicare a evenimentelor, etc.

Consideram ca BAHA defineste un standard in ceea ce inseamna calitate in organizare. De la amenajare, la modul in care publicul are acces la servicii, calitatea bauturilor, organizarea barurilor, personalul “de serviciu” pana la securitate, orice BAHA doreste sa demonstreze ca se pot organiza evenimente la care publicul sa fie in centrul preocuparilor organizatorilor. Ca un exemplu in acest sens, la orice BAHA este prezenta si o echipa de prim ajutor care au amenajata o zona dedicata – caracteristica unica pe care nu am mai intalnit-o la nici un alt eveniment in Bucuresti, exceptand, evident, festivalurile.

Toate evenimentele BAHA de pana acum, in toate formele lor, au avut ca si caracteristica comuna “unlimited open bar”. Desi aceasta caracteristica reprezinta in mod evident un impact financiar negativ asupra organizatorilor, ea este o componenta de baza a strategiei BAHA. Impactul pe care il are faptul ca un bilet asigura intreaga gama de servicii de calitate, inclusiv consumatia, fara limitari, este unul pozitiv, care duce la relaxarea individuala a participantilor si la o capacitate marita de a asimila caracteristicile evenimentului, publicul, muzica, amenajarea, serviciile. In mod evident, inexistenta oricari limite impuse asupra consumatiei duce si la interactiuni sociale mai puternice intre participanti, ceea ce consideram ca este o alta caracteristica BAHA.

BAHA isi doreste calitate in artisti, organizare si public

Ca si concluzie, BAHA isi doreste a fi un promotor si un deschizator de drumuri pentru evenimentele vietii de noapte a Bucurestiului, dorinta organizatorilor fiind de a influenta piata si educa publicul, si de a pava calea evenimentelor viitoare, inspirate din viata de noaptea a oraselor cu renume (Berlin, Londra, Amsterdam), pentru care o mare parte din publicul din Bucuresti inca nu e pregatita.

BAHA Party Now Ask Later!

Spune-ne parerea ta! Poti arunca cu rosii sau ne poti aproba, ramanem oricum prieteni. Si speram ca si tu sa ramai alaturi de noi.

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

Sa stii ca apreciem atunci cand esti dragut si nu ne spui cuvinte urate nici daca le meritam. La fel si ceilalti cititori ai nostri.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.

*